понеділок, 12 грудня 2016 р.

Новорічні листівки

Привіт тим, хто читає!
Сезон високохудожніх фото однозначно в розпалі, а я звітую по останньому, четвертому етапу СП "NewYear Big Party"




Цього тижня організатори запропонували зробити листівки, коробки - все що пов'язано і вітаннями і упаковкою подарунків.



Це перші новорічні листівки в цьому сезоні.


Такий собі печворк. Він мені  асрціюється із затишком, домашнім теплом, маминою випічкою.
так щоб тепло і вся сім"я з зборі.
А ще їх має бути 30 штук. Назагадувала я собі корпоратив! Треба ще щось обов'язково загадати! Думки матеріальні!
....І ще велика скрап-утилізація. Бо мені треба використати весь абсолютно новорічний папір. Щоб із чистою душею купувати новий)


І ура! Спільний проект пройдено до кінця. Ще одна завершена справа. Ще на один крок ближче до веселих і гарно організованих свят.
Вже можна казати - з наступаючим!



2 коментарі:

  1. Какой интересный фон у открытки! Мне особенно первая цветом нравится)) Спасибо от "Фабрики Декору"!

    ВідповістиВидалити