понеділок, 21 листопада 2016 р.

Адвент-календар

З цим набором досить містких коробочок з місцем для сюрпризів під назвою адвент-календар я звітую по  другому етапу СП від "Фабрики декору"


Прочитала зранку сьогодні пост про умови і дуже зраділа. 

В анонсі було заявлено, що будуть робити багато краси, і про DecemberDaily йшла мова. А мені він не совсім.... PL-щики зрозуміють))) В когось в блозі недавно читала, що ми ж маємо і AprilDaily, і JuneDaily, і загалом одинадцять такий дейлі, не  менш часом кльових і насичених.

 А тут - умови і повний простір! Хочеш - на тобі ДД, хочеш - планер, хочеш - адвент, головне з паперу і всроки попадати.


А в мене цей передноворічний сезон - очевидно адвентовий!
На минулому тижні мої малі були вдома, ми нікуди не спішили, і я стільки зробила!


Вже є повне занурення в голові у новорічну атмосферу. І результат - ще один "коробочковий" адвент календар.


Банер проекту:




2 коментарі:

  1. Чудный адвент получился. Я вот планировала-планировала адвент, а ребятня моя уже подросла...

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесный адвент!
    Мне бы кто-то такой подготовил))
    Спасибо от Фабрики декору!

    ВідповістиВидалити