вівторок, 18 жовтня 2016 р.

PL2016. May.

Мені сьогодні снилося, що я компоную карточки на розвороті...
Це ж треба було півроку  не підходити, а потім за тиждень ті півроку зробити!
Повне занурення!

Тим не менш, сьогодні показую повністю готовий травень.





Саме зараз пішов саме швидкоскрап. Карточки, скраппапір, висічки, вирубка. Якраз перед цим в мене було генеральне прибирання в залежах скарбів, і я візуально пам"ятаю що, де і яке в мене є. Це реально допомагає не шукати півгодини, де "та сама" бумажка, а потім півгодини згадувати, для чого саме вона була мені потрібна.


Але я розумію, що так не хочу. Розумію, що зараз роблю, щоб зробити. Щоб альбом був закінчений і зроблений, хай і не ідеально в плані композиції, декору і т.д. Але щоб він був.

Бо на порядок більше задоволення від процесу, коли ти можеш смакувати кожну деталь, обдумувати ідею, перебирати варіанти. 


Зараз вже третій, а першим етапом СП було доробити будь-який один місяць, і зараз ще можна додати виконані попередні етапи. В мене з травня почався тормоз. Саме фотки на другій сторінці я ніяк не могла перекинути з маминого телефону. А похід - історичний, бо я зі свого дитинства подібних зо три пам"ятаю, так що він мусив попасти в альбом.




Немає коментарів:

Дописати коментар