суботу, 8 жовтня 2016 р.

Скарбничка - копілка

Ну шо ж.... Пройшло не півроку, а всього лише чотири місяці...
Декілька днів підряд ловила себе на думці, що я скучила за блогом. Але якось так виходить, що крутиш-крутиш в голові пост, що сказати, про що написати, а поки ввечері появився час, вже немає сил ні на блог, ні на пост. От зараз - я пишу, а найменший помічник на руках виступає редактором, а  відключеної мишки в руках йому явно мало))))

Взагалі відношення до блогу якесь циклічне... І тут справа не тільки в інстаграмах та інших соцмережах....

Ну от захотілось-захотілось. Вирішила -сьогодні мушу! Поділюся останньою роботою, скажу блогосвіту "привіт", і надіюся, що не пропаду звідси до Нового року. Після останнього повернення до блогу я змінила дизайн, навела тут красу. А зараз хочеться писати українською. Побачу, як воно піде. Просто я й не знаюнавіть, якою мовою я думаю - особливості регіону. Але як кажуть "Хочеться - значить треба"

А остання робота - це така  от мила скарбничка - копілка.




Придумала хрещена для похресника на його другий День народження. Вони вирішили дарувати хлопчику маленькі банківські злитки аж до повноліття. Розмір куба 10х10х10.


Зробила основу з перепленого картону. Для декору пішов у діло набір "Birthday Party" від "Scrapmir". Я подумала, що варто витримати лаконічність без лишніх мі-мі-мі, бо ж імениннику буде і 3, і 8, і 14 років з цією скарбничкою.


Покажусь я в галереї Scrapmir, не дарма ж мій Степан помагав пост писати!


А ще "Аграфка" цього місяця робить і дитяче, і яскраве!







2 коментарі:

  1. Не дарма!!! Я теж в залежності від настрою пишу або українською, або російською)))) а головне, щоб розуміли))))

    ВідповістиВидалити
  2. работа очень интересная!спасибо от Аграфки!:)

    ВідповістиВидалити